Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

Τιποτα. Καλα, ισως κατι.

Μετα απο κατεγισμο αναρτησεων του Shaman για σιντια(που μονο εκεινος ακουει και ποτε κανενας δεν θα κατεβασει-ας το παραδεχτουμε.), αποφασισα οτι πρεπει να σπασει η μονοτονια.

Ξεκινησα με το σκεπτικο ''θα γραψω εκει 2-3 πιπες να διαβασει κανας αργοσχολος'' αλλα μετα ανακαλυψα οτι εξω λυσσομαναει και πρεπει να γραψω κατι σχετικο.

Εγω λοιπον, γουσταρω τον χειμωνα και το κρυο. Μου αρεσει να καθομαι μπροστα απο το τζακι με ενα ποτηρι κοκκινο κρασι και ενα βιβλιο γερμανικης φιλοσοφιας, ενω οι νιφαδες του χιουνιου πεφτουν απαλα απαλα πανω στα κλειστα πατζουρια των παραθυρων.

ΝΟΤ.

Κατ'αρχας μενω σε νησι. No χιονια.
Δευτερον, ενω εχω τζακι, βαριεμαι να το κοιταω συνεχεια.
Προτιμω αλλα πραγματα.

Μου αρεσει να τυλιγομαι με κουβερτες, να καθομαι μπροστα απο την τιβι, να εχω μια καυτη κουπα σοκολατα στα χερια μου και να ακουω το τακ τακ της βροχης στο τζαμι. Καλα, το τελευταιο μπορει και να λειψει, απλα μου αρεσει η ιδεα του να ειμαι ζεστα και ανετα μεσα στο σπιτι μου ενω οι γατες μου εξω ψοφανε μια μια απο υποθερμια.

Φιλοζωη σου λενε μετα.

Αυτα απο μενα. Shaman γραψε κατι. Ειπαμε εχεις γρηγορη συνδεση αλλα της εχεις πεταξει τα ματια οξω.

edited by shaman:

Ναι, τον συνδυασμό τσάι-κουβέρτα-μουσική-οθόνη δεν τον φτάνει τίποτα όταν έξω παίζει κρύο.  Ναι, στην Ελλάδα βλέπουμε χιόνια κάθε 3 χρόνια στην καλύτερη. Ναι, αυτή τη στιγμή μας διαβάζει ένα συγκεκριμένο κωλοπαίδι στη Σκωτία και γελάει, γιατί άμα κοιτάξει έξω απ'το παράθυρό του όλα είναι κάτασπρα.

Αλλά έτσι δεν έχει και περισσότερη αξία? Να παρακαλάς για μια μέρα με χιόνι, και όταν αυτή έρχεται, να την απολαμβάνεις και να την ξεζουμίζεις όπως σου αρέσει.

υγ1: βάλε τα γατιά μέσα στο σπίτι, γιατί αλλιώς την γάμησες.

υγ2: Δεν έχω γρήγορη σύνδεση μωρή, 2mb είναι :P

1 σχόλιο:

Cookie Monster είπε...

Ναι μωρή, τι άφησες τα γατάκια απόξω; Στα διάλα, οι γάτες σε έχουν όπως και να το δεις. Απάνθρωπη νησιώτισα, είσαι ένας σκέτος Κούγιας!