Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

Γεια σου κόσμε.

Κόσμε, γεια σου!


Ονομάζομαι Ρανιάτο και μου αρέσει να σπαταλώ το χρόνο μου σε μη ουσιώδη πράγματα(καλή ώρα). Συνεργάζομαι με πολλούς συγγραφείς και ποιητές αλλά το ενδιαφέρον μου έπεσε σε ένα ανερχόμενο ταλέντο ονόματι Shaman. Αποφασίσαμε να ενώσουμε τα μυαλά και την μαλακία μας. Η ιδέα της δημιουργίας αυτού του μπλογκ ήταν σαφώς δικιά μου.

Μου αρέσει η μουσική, τα κλειστά πατζούρια, η ζεστή σοκολάτα και οι σαλάτες χωρίς ντομάτα.
Αυτά απο μένα.

Αντίο κόσμε.

edited by shaman: Ωχ ναι τι? Α ναι. Εγώ είμαι ο shaman. Μου αρέσει η μουσική (ναι, πρωτότυπο), τα παγωτά, το τσάι, τα γλυκά, και τα αγαπημένα μου ζώα είναι τα σαμιαμίδια και οι γάτες.

Το Ρανιάτο θα γράφει πιό πολύ κι εγώ θα ανεβάζω μουσικούλα καθώς δεν είμαι καλός στα λόγια.

Τώρα τι κάθομαι και γράφω, αφού εγώ και η Ράνια θα μας διαβάζουμε απ'ότι φαίνεται. Τέσπα, τσάο.

6 σχόλια:

Mr_Whatsisname είπε...

Γεια σας,

τιποτα σε ημο εχετε? Δε τα μπορω αυτα παουερμεταλ. Γιου νοου, last years sour grapes and the sinafi.

Rania 'n' Shaman. είπε...

Γεια σου φιλε μας,

θα δουμε τι μπορουμε να κανουμε, ανεβαζοντας δισκογραφια paramore, mcr, green day, b4mv και αλλα τετοια.


Και μετα ξυπνησες.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά αποδείχτηκε αυτό που τόσο καιρό υποστήριζα με πείσμα : "Δυο πράγματα είναι άπειρα, το διαδίκτυο και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο."

Rania 'n' Shaman. είπε...

Γεια σου Αλμπερτ.

Mr_Whatsisname είπε...

Hoho εσας ειχα αναγκη για τη δισκογραφια.

Αλλα νοου κιντινγκ, ατμοσφαιρικα που να δενουν με χιονι και βροχη θελω. Γιου νοου, σαν τα σιντι των Χελοουγουιν που τα'χω για ομπρελα.

Rania 'n' Shaman. είπε...

Ok mr_iamgay, θα σου ανεβάσω καλό πράμα. Κατέβασε τα δύο του Von Till που είναι ότι πρέπει για άσχημους καιρούς και καλοριφέρια προς το παρόν.